Autor: Hanni Niidas, Uus Maa Kinnisvarabüroo turundusspetsialist
Uus Maa Kinnisvarabüroo on astunud koos väheste Eesti, kuid paljude maailma ettevõtetega esimesed sammud sotsiaalse meedia valdkonnas. Käesoleva aasta kevadest on meil oma profiil Facebookis, LinkedIn’is ning alates suvest säutsume ka Twitteris.
Sotsiaalseks meediaks nimetatakse erinevaid tegevusi, mis kombineerivad omavahel tehnoloogia, suhtluse ja sõnad, pildid, videod ning helid. Maailmas on 15% kõigist veebikasutajatest seotud ühe või teise sotsiaalse meedia võrgustiku või kanaliga.
Enamusele eestlastele on sotsiaalne meedia tuttav näiteks Rate.ee, Orkuti ja Facebooki portaalide kaudu. Twitter on samuti suhtlusportaal, mis aga erinevalt Orkutist annab võimaluse maksimaalselt 140 tähemärgiga edastada tutvusringkonnale oma mõtteid ja tähelepanekuid. Tähemärkide piirang on oluline kriteerium sõnumi sisule, viimane peab olema kiirelt loetav ning mõistetav.
Maailmas on üle 60 miljoni blogi, seal hulgas ka Uus Maa blogi ning 54% kõigist blogijatest kasutab info edastamisel Twitteri abi. Erinevalt Twitterist on Facebook abiks fotode, videote ja muude põnevate lahenduste kuvamisel oma fännidele. Seega on Uus Maale nii Twitter kui ka Facebook heaks keskkonnaks, kus saab kiirelt edastada oma jälgijatele ajakohast infot parimatest pakkumistest ning vahetult informeerida oma meeskonna tegemistest ja kordaminekutest.
Kõik, kellel on Twitteris või Facebookis konto olemas, on oodatud meiega liituma ja meie tegemistele kaasa elama või hinnangut avaldama. Uus Maa hindab konstruktiivset kriitikat, seega on oodatud nii positiivne kui ka negatiivne tagasiside, sest ainult läbi selle saame edasi areneda ja ületada oma klientide ootusi.
Kõikide uute jälgijate ja fännide vahel nii Facebookis kui ka Twitteris loositakse aasta lõpus välja kaks Richard Bransoni raamatut „Teeme ära! Elu ja äri õppetunnid”. Meie tegemistel silma peal hoidmiseks vajuta vastavale logole!