Inimesed, kel seisab ees oma kodu müük, esitavad sageli küsimuse: mida teha, et korter maksimaalse hinnaga ja edukalt müüa? On ju täna, mil pakkumisi palju, kuid ostjaid vähem, eriti oluline, et müüki pandav korter pälviks tähelepanu ja võimalike ostjate huvi.
Hea sisekujunduse olulisus tuleb välja eriti kõrgema hinnaklassi korterite puhul, mille ostjate ring on väike, kuid ostjad enamasti sedavõrd nõudlikumad ja kaalutlevamad. Müügiedu saavutab korter, mille kujundamisel on tunda omaniku head maitset või disaineri kätt. Ostjate jaoks on oluline hea esmamulje, korteri läbimõeldud planeering ning kvaliteetne siseviimistlus ja head sisustusideed. Kallimate korterite puhul oskab ostja hinnata ka tunnustatud disaineri nime ja tunneb ära hinnatud kaubamärgid või sisustuses kasutatud disainesemed, sh ka nn disainirariteedid. Seega võib julgelt soovitada oma kinnisvara reklaamides viidata ka korteri kujunduse autorile-sisekujundajale/disainerile.
Julgemaid disainilahendusi võib kohata sageli just erilise lahendusega majades, nt nendes, mis ehitatud ümber vanadest tööstushoonetest. Sellistes korterites on kõrged laed (isegi kuni 6 m või enam), paekivi- või tellisseinad, eskponeeritud konstruktsioonidetaile jms. Sageli ostvad sellistesse majadesse korteri just disainihuviga noored, kes ei karda eksperimenteerida materjalide ja kujundusideedega ning eks eriline elukeskkond mõjub ka ise inspireerivalt ning sinna tavaline sektsioonkapp lihtsalt ei passigi.
N-ö disainkorterite hind võib olla ka oluliselt kõrgem keskmisest kinnisvara turuhinnast ning seda aktsepteeritakse ostjate poolt. Toon näite viimase aja praktikast. Ühes unikaalses majas oli müügis kaks korterit, mis olid oma suuruselt ja asetuselt majas identsed, üks asetses vaid korrus kõrgemal. Ühte korterit reklaamiti kui kallihinnalist ja tõepoolest, sisustuses kasutatud materjalid olid väga hinnalised. Samas jättis korter oma kujunduselt kaootilise mulje, tähelepanu oli pööratud vaid materjalide hindadele, kuid mitte korteri terviklikkusele ja üldmuljele. Korrus allpool olev korter oli aga kooskõlas maja arhitektuuriga, kõikjal oli tunda pererahva head maitset ja julgelt oli kasutatud ka sisekujundaja nõuandeid. Sellele korterile leiti ostja ühe kuuga, kuid esimene ootab juba pea aasta ostjat, kusjuures kiirelt müüdud korteri hind oli ca pool miljonit kallim. Nii et läbimõeldud disain pälvib ka ostjate huvi ja selle eest ollakse valmis enam maksma.
Iseasi on muidugi see, et korterit müüma asudes ei tasu korterit ümber ehitama/planeerima ja disainima hakata, kuivõrd tavaliselt on kulu suurem kui tulu. Küll võib aga väikeste vahenditega anda korterile värskema, kaasaegsema ja n-ö tuunitud välimuse. Selles osas ei tee paha küsida konsultatsiooni ka sisekujundajalt, kes võib anda mõne hea nõuande. Vahel piisab mõne seina värvi muutmisest, diivani kanga ja kardinate vahetusest, et saada korterisse uut elu ja sära.