Efektiivsuse ja järjepidevuse järgimine toob kliendid sinu juurde

Hanni Niidas, Uus Maa Kinnisvarabüroo turundusjuht

Brändi positsiooni hoidmine või suurendamine ja võrreldes varasemate aastatega tunduvalt väiksem eelarve – see kõik jääb tulevikus meenutama nii kinnisvara kui ka mitmegi teise valdkonna turundust aastal 2009. Kohati on nende tegurite vahel väga raske leida tasakaalu, kuid see on kindlasti ka põnev. Mitte miski ei ole võimatu – oluline on keskenduda efektiivsusele ning järjepidevusele.  Efektiivsuse jälgimine aitab teha ratsionaalseid, tulemuslikke ning eelarvepõhiseid otsuseid ning järjepidevad tegevused toovad kaasa ettevõtte tuntuse ja professionaalsuse suurendamise.

Ehkki sellest räägitakse ikka ja jälle, on üle ootuste hea klienditeenindus on üks olulisemaid võtmetegureid ettevõtte kõikides strateegiavaldkondades. Ülihea teeninduskvaliteedi juures järjepidevuse hoidmine paneb kliendid ettevõtet soovitama ka oma tuttavatele/sõpradele ja heast soovitusest peaksid kõik firmad, kes asuvad nn soovitusteäris, unistama ning selleks ka oma strateegia looma.

Tallinnas on näiteks üks juuksurisalong, kus tänavalt tulnud klient ei saa ühe juuksuri juurde aega broneerida vähemalt järgmiseks kaheks kuuks. Juuksur on niivõrd hästi tuntud oma hea stiilitajuga ning suurepärase teenindusega, et kõik olemasolevad kliendid käivad truult tema juures ja võimalusel broneerivad ka oma sõpradele aegu. See on ehe näide väga heast klienditeenindusest ja soovitusteärist.

Visiitkaartide jagamine, blogide ning suhtlusportaalide haldamine, artiklite kirjutamine ja mitmed muud tegevused kuuluvad samuti teenindusettevõtte turundusstrateegiasse, et hoida oma positsiooni turul või seda suurendada. Eelnevate tegevuste juures on oluline keskenduda järjepidevusele.  Efektiivsust aitab saavutada, kui kaasata oma ettevõtte töötajaid nii  turundusideede loomise kui ka elluviimise protsessi. Tulemuseks on firma meeskonnas valitsev sünergia ning edukas sisekommunikatsioon, mis toetab ettevõtte strateegilisi eesmärke.

Kokkuvõttes võin öelda, et nii nagu söögitegemises, on ka turunduses oluline, et asja tehakse hinge ning rõõmuga. Need kaks tegurit on nakatavaks jõuks kogu ettevõttes ja koos aktiivse ning särava meeskonnaga saab kõik barjäärid ületatud.

Täpsemalt saab lugeda Äripäeva Kinnisvara Käsiraamatust