Blogis: Marina Hodus, Uus Maa Kinnisvarabüroo atesteeritud konsultant ja piirkonnavanem
Eile helistas mulle ühe korteri omanik ja pakkus oma korterit müüki. Ma polnud kunagi varem koostööd teinud ega tundnud teda. Täna me kohtusime ja ta oli kohe nõus sõlmima minuga ainuesinduslepingu. Kui ma küsisin, miks ta helistas just Uus Maasse ja valis mind, siis vastus oli geniaalselt lihtne: “Ma alguses läksin firma X kodulehele, aga ma ei leidnud sealt ühtegi maaklerit. Siis läksin Uus Maa kodulehele ja kohe leidsingi kõikide maaklerite kontaktid ja valisin Teid”.
Huvitav oli kliendi suust kuulda seda sama, mida me oma kodulehe testimise ajal kõige tähtsamaks prioriteediks pidasime – et maaklerite kontaktid leiaks juba avalehelt kätte. Olgugi, et ka selle teise kinnisvarafirma näol oli tegemist Eestis väga suure ja tuntud ettevõttega, peletas kodulehe keerulisus kliendi eemale. Võib ainult järeldada, et hästi läbimõeldud ja kliendisõbralik koduleht on maakleri töös väga suur abimees.